אז לאחר עבודה עם מטפלים רבים והבנת הצרכים שלהם, הבנו ששייוק הוא אחד מהדברים שמשותף לרוב המטפלים, לא, לא אהבה כלפיו אלא הסלידה ממנו. אבל אין צורך להירתע, ואם הגעתם לפה כנראה שאתם מיחדיי הסגולה שהתגברו על הסלידה הזאת ואתם מחפשים דרכים חדשות להרחיב את המודעות כלפיכם ולתקשר עם לקוחות פוטנציאלים, אנחנו בטוחים שכבר שמעתם על הטיקטוק בדרך זאת או אחרת, אבל אם עד עכשיו לא שקלתם להשתמש בTikTok לצורך פרסום והגעה ללקוחות חדשים, אתם מפסידים הזדמנות ענקית.
אז על מה אתם הולכים לקרוא במאמר? תמצאו כאן סקירה קטנה על טיקטוק, תקראו כיצד נכון להשתמש בכלי הזה ותקבלו מדריך יישומי שיסביר לכם כיצד להפוך סרטונים לוויראלים, כאלו שיפיצו את השמועה עליכם במהרה בקרב לקוחות פוטנציאלים. כמובן שגם בטיקטוק יש קאצ׳ וכמובן שנדבר עליו, קראו את המאמר עד הסוף וקבלו את כל הכלים הדרושים לכם כדי להתחיל ולפרסם שם עוד היום בצורה הטובה ביותר.
אנחנו יודעים מה בטח עובר לכם בראש - ״ טיקטוק זו לא האפליקציה הזאת זה שרק מתבגרים ואנשים צעירים משתמשים בה?״ אז למעשה לא! זה לא נכון, הפלטפורמה צוברת פופולאריות גם בקרב קהל מבוגר יותר' למעשה על פי ניתוח דמוגאפי שנעשה בפבואר 2023 מעל 37% מהמשתמשים באפליקציה הם מעל גיל 30. ( לפי נתונים של משתמשים בארצות הברית, המקור App Ape- כלי המנתח נתונים דמוגרפיים של אפליקציות המופעלות על ידי ios ואנדרואיד.) . לכן, זו הזדמנות נהדרת בשבילכם – מטפלים במקצועות השונים להגיע לקהל רחב ומגוון יותר.
עם יותר ממיליארד משתמשים פעילים, טיקטוק היא פלטפורמה שאסור להתעלם ממנה.
כדי באמת להצליח באפליקציה, תצטרכו ליצור תוכן וויזואלי ואסתטי וגם כזה שיעודד מעורבות של הקהל כדי למשוך את תשומת לבם. נשמע מסובך ? האמת שלא כל כך, הכל עניין של לעקוב אחר הטרנדים ואתגרים שמפורסמים שם – כך תוכלו לרכב על הגל של האלגוריתם באפליקציה, תוכלו גם לעשות שיתופי פעולה עם יוצרי תוכן מוכרים שזוכים לחשיפה גבוהה ולהשתמש באשטאג פופולאריים כדי להגדיל את החשיפה שלכם בפלטפורמה. ואם נשים לרגע בצד את האלגוריתם של טיקטוק שמאפשר תפוצה גדולה(מבטיחים שתכף נחזור אליו עם מדריך ישומי), החלק הכי טוב באפליקציה היא עלות הפרסום בה.
בשל צעירותה היחסית על מול הרשתות השונות, עלויות הפרסום בטיקטוק הם משמעותית יותר נמוכות מהעלויות בשאר הרשתות החברתיות, בתור מטפלים במקצועות השונים, תוכלו להשתמש באפליקציה כדי לקדם תוכן ממומן שיתרגט ישירות את קהל היעד שלכם באמצעות פילוח לנתונים דמוגרפים ותחומי עניין בדיוק כמו בשאר הרשתות אבל בעלות נמוכה הרבה יותר.
אבל בואו נעזוב לרגע בצד את הפרסום הממומן ונחזור לקידום אורגני ויצירת תוכן וויראלי.
כן, אנחנו יודעים – לומר אמירה כמו ״ליצור תוכן וויזואלי יפה ולהשתתף באתגרים״ אלו כותרות יפות אבל אם מעולם לא התנסיתם באפליקציה אתם בטח שואלים את עצמכם - ״על מה לכל הרוחות הם מדברים?״ אז רגע לפני שאתם מרימים ידיים בואו נדבר על התאכלס, על הדרך ליצור סרטונים וויראליים שיספקו לכם את החשיפה המקסימלית, אנחנו בטוחים שאחרי שעברתם את ההכשרה מקצועית הכל כך קשה שלכם, תוכלו ללמוד לשלוט בדברים האלו במהרה.
אז תאכלס - הטיפים הבאים יתקשרו עם אלוהי האלגוריתם ויעזרו לכם להיהפך לוויראליים במהרה:
בחרו אשטגים רלוונטיים :ההמלצה שלנו היא לחפש אשטגים באמצעות צפייה במטפלים אחרים בתחום שלכם עם הרבה עוקבים ובדיקה באילו אשטגים הם משתמשים או באמצעות בדיקה מהירה בגוגל.
צרו סרטונים אסתטיים ונעימים לעין אשר יבלטו משאר הסרטונים. השתמשו בצבעים בולטים, טקטס בולט על פני הסרטון עצמו ומעברים בתוך הסרטון שתופסים את העין. תוכלו להשתמש באפליקציות כמו capcut או inshot או פשוט ביוצר הסרטונים של הטיקטוק. השניים הראשונים מומלצים יותר וקלים לתפעול אבל בשביל להתחיל לצבור מומנטום אפשר להתחיל גם באפליקציה עצמה. זכרו לא כל סרטון חייב להיות מושלם, זה בסדר לטעות אך אל תמחקו סרטונים, אנשים אוהיבם לראות תוכן אותנטי ולכן לפעמים דווקא סרטון שלא יראה בעינכם טוב יזכה לחשיפה גדולה.
נסו לעקוב אחרי התבנית הבאה בעת בניית הסרטון : (התבנית מתייחסת גם לסרטוני ריילס של האינסטגרם והשורט של יוטיוב.)
חלק ראשון - 3 שניות ראשונות - מה ההבטחה של הסרטון ? (הערך שיקבלו ממנו הצופים).
חלק שני - הגוף הראשי - עד דקה – כמה שיותר ערך עבור הצופה – מכיוון שזו טיקטוק והתוכן פה הוא לא העיקר הערך יכול להיות גם משהו מצחיק, חוויה אישית, משהו שירתק אותו.
חלק שלישי - לסיים בשיא ולא ״לסכם את הסרטון״ כשהמשתמשים מרגישים שהסרטון עומד להיגמר הם מאבדים עניין וממשיכים הלאה, לכן חשוב לא לתת להם את ההרגשה שהוא יגמר ופשוט צריך לקטוע אותו בצורה חדה.
נסו למנף תוכן שיוצר מעורבות על ידי משתמשים כדי להגדיל את החשיפה שלך לקהל. עודדו את הצופים להשתתף באתגרים שלכם או להשתמש בסאונדים של התוכן שלכם.
אחרון חביב לצורך ההדגשה : אל תפחדו לעשות ניסויים בתוכן שלכם ואל תמחקו סרטונים(כן כן חשוב לחזור על זה פעמיים). נסו פורמטים שונים של תוכן כדי לראות מה הכי משפיע על הקהל שלכם. אל תפחדו לצאת מחוץ לאזור הנוחות שלכם ונסו דברים חדשים – טיטוק היא פלטפורמה שאוהבת ומקדמת יצירתיות.
הקאטצ׳:
אתם בטח שואלים את עצמכם ״איפה הקאטצ׳? אם הכל כל כך פשוט בטיקטוק למה לבזבז את הזמן ברשתות האחרות ? ״ זו שאלה הגיונית וכמובן שיש לה תשובה. טיקטוק הוא כלי מעולה להגעה ללקוחות, אבל התוכן שמוקדם בטיקטוק אינו תוכן מקצועי לרוב, הוא יותר תוכן כיפי וקליל.
המטרה בטיקטוק היא להגיע לקהל לקוחות פוטנציאליים שיחשפו אלייך, לאחר מכן עלינו להעביר את אותם לקוחות פוטנציאליים לרשתות אחרות כמו אינסטגרם ויוטיוב, שם נוכל להציע להם תוכן יותר מקיף ואינפורמטיבי.
לסיכום:
טיקטוק היא פלטפורמה מעולה המאפשרת יצירת קשר עם קהל יעד חדש והרחבת המודעות כלפיכם, באמצעות שימוש בקטעי ווידאו אסתטיים ומפתים אשר מציגים תוכן קליל וטרנדי ומינופם באמצעות תרגוט ממומן וזול תוכלו להגדיל את החשיפה שלכם באפליקציה ולבסוף למשוך לקוחות פוטנציאליים אל רשתות חברתיות אחרות שם תוכלו להציע להם תוכן מקיף יותר. אל תפחדו לנסות להשתמש בטיקטוק ותחוו בעצמכם איך היא יכולה לעזור לכם להשיג את המטרות העיסקיות שלכם.
אהבתם את הכתבה? סמנו לייק שנידע לייצר תוכן בנוסף בנושאי שיווק ברשתות החברתיות!
רוצים לקרוא עוד על בניית אסטרטגיה שיווקיית או פתיחת קליניקה משלכם ? המשיכו לפוסטים נוספים בבלוג שלנו או לחצו על השורה המבוקשת.
コメント